تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی

بیایید مهارت گوش دادن صحبت کنیم آیا به یاد دارید اولین باری که شنیدید شخصی به زبان مقصد شما صحبت می کند چه حسی داشت؟


بامبو؟


به شخصه ، من همیشه گوش دادن به مهارت های یادگیری زبان را دشوارتر دیده ام. شاید شما هم همین احساس را دارید؟


در این پست ، ما به کلید بهبود توانایی شنوایی شما خواهیم پرداخت و روشی را که برای کار بر روی مهارت گوش دادن شما استفاده می کنم ، به اشتراک می گذاریم.


یکی از دلایلی که قبلاً در گوش دادن مشکل داشتم این است که من واقعاً نمی دانستم چگونه آن را تمرین کنم. آیا هنگام خواندن یا گوش دادن بدون متن مجبور هستید همراه شوید؟ چه چیزی باید گوش کنید؟ آیا لازم است هر کلمه ای را ترجمه کنید؟


هنگام شروع یادگیری زبان اسپانیایی آزمایشهای ناموفق زیادی داشتم و مدتها طول کشید تا بتوانم بهترین روشهای تمرین مهارت شنیداری را بفهمم.

http://englishdon2.rozblog.com/post/14


در واقع ، فقط در هنگام مهاجرت به آرژانتین بود که سرانجام فهمیدم برای بهبود شنوایی باید چه کاری انجام دهم و کمی تصادفی فهمیدم! قبل از آمدن به بوینس آیرس فکر می کردم زبان اسپانیایی من بسیار خوب است. بعد فرود آمدم و نمی توانستم چیزی را بفهمم! کمی آتش غسل تعمید بود! در اتوبوس ، در سوپرمارکت ، هر کجا که می رفت ، هنگام لبخند زدن سرش را تکان داد و ناامیدانه سعی کرد به مردم بگوید چه می گوید.


گوش دادن در مقابل کار گوش دادن: تفاوت چیست؟

چرا گوش دادن کار نمی کند؟

کاهش شنوایی چیست؟ گوش دادن به درک زمانی است که شما بدون توجه کامل به چیزی گوش می دهید. به عنوان مثال ، شما رادیو فرانسه را هنگام کار خاموش می کنید ، یا آهنگهای اسپانیایی را گوش می دهید بدون اینکه توجه زیادی به متن داشته باشید.


گوش دادن به دلیل هنجار کار نمی کند ... شما خوب گوش نمی دهید! شما به جای گوش دادن به صداها ، کار دیگری - کار ، خواب یا خواب - انجام می دهید. وقتی این را می شنوید ، نمی توانید انتظار داشته باشید که ناگهان همه چیزهایی را که می شنوید درک کنید.


به آن فکر کنید ، حتی به انگلیسی ، ما چیزهایی را به خاطر نمی آوریم یا درک نمی کنیم ، مگر اینکه خوب توجه کنیم. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد دوست دارند هنگام آشپزی یا صبحانه صبحانه در آشپزخانه خود رادیو داشته باشند. شاید شما نیز باید همین کار را انجام دهید. اما واقعاً چه چیزهایی را که شنیده اید به خاطر می آورید؟ اگر صادق باشید ، کمی زیاد است زیرا گوش نداده اید. می توانید آهنگی را که دوست دارید یا چیز مهمی در اخبار به خاطر بسپارید ، اما تا زمانی که سعی نکنید روی آنچه گوش می دهید تمرکز کنید ، بیشتر آهنگ ها در یک گوش و دیگری قرار می گیرند.

http://englishdon2.rozblog.com/post/16


از آنجا که این اتفاق در زبان ما رخ می دهد ، چرا تصور می کنیم که انجام همان کار به زبان دیگر نتایج متفاوتی به همراه دارد؟


چرا گوش دادن باید تشویق شود

مغز شما باید روی خاطرات متمرکز شود.


با دقیق نگاه کردن به چیزی و تکرار مکرر آن ، پیام روشنی به مغز خود می فرستید که نکته مهم و مهمی برای یادآوری وجود دارد. این موضوع در موضوعاتی مانند یادگیری کلمات ، اما همچنین در سایر زمینه های شنوایی مانند اصوات ، اصوات ، اصوات یا عبارات نیز صادق است. شما باید آنها را تقویت کنید. به همین دلیل مهم است که هنگام ورزش با دقت گوش دهید و دست از تلاش بردارید.


دلیل دیگر برای تمرین درک شنیدن ، آشنایی با تفاوت اصوات فقط کلمات و گوش دادن به متن است. کلمات شخصی اغلب با هم گفتن "خراب" می شوند. ما این کار را به انگلیسی انجام می دهیم. به عنوان مثال ، در انگلیسی آمریکایی ، عبارت "آنچه اتفاق افتاده است" اغلب به عنوان "wassup" یا هایبرنو-انگلیسی به عنوان "چگونه؟" استفاده می شود. اغلب به عنوان "Howsagoin" نامیده می شود

https://www.fluentin3months.com/improve-your-listening-skills/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد